Polityka jakości

Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania

Jako przedsiębiorstwo działające w branży budowlanej na terenie całej Polski, zobowiązujemy się dostarczać inwestorom zarówno krajowym, jak i zagranicznym, obiekty nowoczesne, ekonomiczne oraz wykonane z najwyższą starannością. Naszym celem jest nie tylko umacnianie pozycji rynkowej, ale przede wszystkim stałe podnoszenie jakości świadczonych usług, ochrony środowiska i standardów bezpieczeństwa pracy.

Realizację tych zamierzeń opieramy o następujące zasady:

  • systemowe podejście do zarządzania jakością, zarządzania środowiskowego i zarządzania bezpieczeństwem pracy w zakresie określenia, wdrożenia, utrzymania i doskonalenia wszystkich zidentyfikowanych w Spółce procesów,
  • usprawnianie technologii i jakości usług JOKA Budownictwo w celu spełnienia potrzeb i oczekiwań Klientów firmy,
  • optymalizację kosztów funkcjonowania Spółki,
  • ograniczenie negatywnych wpływów na otaczające środowisko,
  • zapobieganie zdarzeniom wypadkowym poprzez dążenie do stałej poprawy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • spełnienie wymagań prawnych i innych dotyczących Spółki,
  • systematyczne szkolenie pracowników podnoszące ich kompetencje i poczucie satysfakcji pracy w Spółce,
  • uwzględnienie roli pracowników i angażowanie ich w działania na rzecz ZSZ,
  • spełnienie wymagań i ciągłego doskonalenia skuteczności ZSZ,
  • zapewnienie odpowiednich zasobów i środków do wdrożenia i utrzymania niniejszej Polityki Zintegrowanego Systemu Zarządzania.
 

Zarząd firmy gwarantuje, że niniejsza Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania jest zaakceptowana, dostępna publicznie, zrozumiała oraz realizowana przez wszystkich pracowników organizacji – na każdym szczeblu.